Tanggung Malu~

Tuesday, September 10, 2019

assalamualaikum kawan-kawan...

tersebut la kisah~~~ 
pada suatu masa dahulu, aku ada buat sesuatu yang membuatkan aku malu sekarang. tapi bukanla malu yang sedih tu. tapi ni malu yang lawak. which is yang membuatkan aku gelak besar gila. lately ni aku ada contact dengan si polan nih. al kisahnya, aku penah tulis post berkaitan dengan si polan ni. dannnnn, aku tak penah expect pon la yang si polan ni akan baca blog aku. nak dijadikan cerita lagi, si polan ni boleh pulak si polan ni mention pasal post tu dekat aku. terdiam aku weyhh. tak cukup dengan mention, dia bahan aku kaw kaw. waktu tu aku punya la malu sampai mampu gelak ja. rasa macam nak ja delete blog waktu tu. before ni aku penah kantoi tulis pasal crush aku kat blog ni. dia pon baca jugak. dia lagi hebat, siap screenshot post tu and send kat aku. tapi at least crush aku tu x bahan aku. si polan ni bahan aku kaw kaw. sabaq ja la. aku ingat hari tu birthday dia, sebab tu aku diamkan saja. dia seronok sgt bahan aku, aku anggap tu hadiah harijadi dari aku untuk dia. HAHAHAHAHHAA~~~

whatever it is, aku happy sbb kami dah ok. x dak la masam muka ka apa. kami kawan macam biasa. aku rasa, so far, dia la kawan aku yang paling annoying dan menyakitkan hati tapi menghiburkan. pelik kan huraian aku, tapi tu la si polan. dia memang sejak azali pelik. 

Aku tak ambik hati pon bila dia bahan aku. sebab bagi aku tu semua kenangan yang mematangkan aku. and aku jugak x delete pon post2 yang berkaitan dengan dia. even after aku dapat tau yang dia dah baca semua post tu, aku rasa lagi la x function untuk aku delete. sebab dia dah baca pon. hahaha. the biggest reason kenapa aku post kat blog is, aku nak simpan kenangan aku kat sini. kenangan yang bongok-bongok, yang cute-cute, and aku nak kongsikan benda ni dengan orang lain. depa pon boleh buka blog aku kalau ada rindu sapa2 yang berkaitan. 

Conclusion, cari satu platform untuk abadikan kenangan yang mengarut-ngarut ni. sebab nanti bila stress, atau boring, atau nak buat keputusan apa-apa, boleh baca post yang lama-lama ni. boleh hiburkan hati, mengisi masa lapang dan bantu buat keputusan yang lebih matang. serious x tipu. banyak benefit bila ada satu platform yang tersimpan semua memori nih. selain dalam ingatan, at least ada la yang versi fizikal. 



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts