kiri.....kiri.....kiri,kanan,kiri.......

Wednesday, April 22, 2015

kiri,,,kiri,,,kiri,kanan,kiri............ ayat yang sgt sinonim untuk geng kawad.. perkataan yang paling ditakuti oleh geng kawad... nam[ak macam biasa,tapi di sebalik perkataan tu,, hanya Allah saja yang tau peritnya mcm mna... orang dengar kiri,kiri,kiri,kanan,kiri.... macam biasa ja... muka geng yang jerit pon biasa ja.. tapi dalaman,,,rasa macam separuh tenaga kena tarik... muak kena steady,,x boleh tunjuk kat orang yang kita ni penat ka,sakit ka,,, sembunyi... hasilnya..............WALAAAAAAAAAAAA...... memang gempak la...
#baru muqaddimah...........
ni baru nak masuk tajuk,,sebenarnya,,sekarang ni aku tgh latih pasukan kawalan kehormatan untuk majlis Anugerah Gemilang mingg depan.. hari ahad... au jadi skuad leader,,azwa jadi ketua platun... memang penat jugak la... adik2 penat kawad,,aku dengan azwa penat sbb dok pikiaq macam mana nak 'peqosah' adik2 sesi ptg bagi jalan sama elok macam sesi pagi...aku ajar depa memang akan naik suara.. aku ajar sesi pagi x dak la naik suara sgt.. aku pon x tau awt.. adik2 sesi ptg pulak semua mcm x dak semangat ja.. seolah-olah depa turun kena paksa.. padahal cikgu tanya sapa yang nak turun,,pas2 depa yang bagi nama... arghhhhh,,stresssssssssss.... nak marah,,, anak orang... cik ZULFAHMI,,,geng IPD,,,mai smj,,tolong ajar kawalan kehormatan punya step and bg kami kawad lagi 'cekang'...memang terbaikk arhh cara dia ajar.. sempoiiii.... aku memang penah belajar dengan dia,,waktu form 3 kalau x silap... aku terharu kot,,dia ingat muka aku... waaaaaaaaaaaaaa............BANGLA la sat....
#ingatnamaja.
dengan bantuan cik fahmi,ok la sikit cara depa kawad.. aku pon belajar banyak benda... memang x sia-sia la aku burn.. sbb memang banyak ilmu yang dia kongsi... adik2 pon faham cara dia ajar.. 2 yang paling penting...
#k,bubye,ASSALAMUALAIKUM
nak p tido dah.. ngantok... sebelum terus tido boleh usha2 buku sat.. haha... sekiannnn........

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts