sayang hang ketat3............

Thursday, May 21, 2015

jangan terkejut.... bukan untuk orang lain.. kawan aku jugak.... kawan aku yang bernama,,,,AFIQAH BT CHEK..... dia adalah pelajar kelas 5 amethyst... kalau kat semjey (SMK JITRA) adalah kelas no. 1.... calon spm straigth A's.. dia ni seorg yg cool... based on my observation and based on aku punya pendapat la... aku kenal dengan dia x dak la sampai 20 tahun.. tapi aku rasa senang bila dok dengan dia... dia ni comel.. memang gadis melayu terakhir la.. kalau nak tgk dia gelabah atau kelam kabut is waktu belajar... dia memang serius bila waktu belajar... kalau masuk lambat 3 minit pon dia gelabah mcm lewat masuk 30 minit... dia pandai bg nasihat untuk bg kita cool.. dia ni jugak seorg yg x berpuak.. she is freedom.. dia ni bukan yg jenis berkepit dengan kawan atau geng 24 jam.. dia kawan dgn semua org.. that what makes she so special.. for me.. baru2 ni aku ada kongsi dengan dia satu problem.. dia terkejut sbb dia kata..............
"ten,,first time aku tgk hang mcm ni.. sebelum ni aku kenal hang jenis yang banyak cakap pas2 happy ja,,aku x penah tgk hang mcm ni..."
aku pun x tau kenapa aku nak kongsi masalah dgn dia.. hati aku rasa dia lah org yg paling sesuai untuk aku mengadu saat tu... aku luah semua kat dia.. dia terdiam tapi lepas 2 dia bg kata semangat kat aku and aku rasa dia ni jenis yang pandai faham orang.. dia tau nak cakap apa bila orang tu dalam keadaan tertentu... aku suka tgk cara dia sb dia ni sangatx10 UNIQUE !!!!! hahaha,,manglish you alls... hem.. nak taip panjang2 pun,,,x dak motif.. lebih baik kalau readers tgk sendiri blog dia... haaaaaa~ dia pon ada blog jugak.. dia dengan aku sekepala.. geng blog you alls.. hahaha... http://nurafiqahchek.blogspot.com/ ...
-sekian-


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts